floria infographic
Infografic 9 ani de Floria.ro

Aproape 4 milioane de flori au fost comandate și livrate prin intermediul florăriei online Floria.ro care a împlinit 9 ani de la lansare.

Cele mai populare flori rămân trandafirii, iar aceștia, alături de zeci de alte flori, au ajuns atât în țară, cât și în străinătate, din Japonia până în Dubai și din Filipine până în Puerto Rico.

Peste 1.5 milioane de trandafiri, de toate culorile,  dar în special roșii, au fost livrați în 9 ani de existență a Floria.ro. În topul celor mai comandate flori se mai află, la mare distanță însă, freziile, lalelele, minirosa, alstroemeria sau crinul peruvian, lisanthus, gerbera, crizantemele și irișii. Cel mai comandat aranjament a fost buchetul zilei, care este o creație proprie Floria.ro și care este pregătit zilnic de designerii florali, din flori de sezon. Acest buchet a fost comandat de peste 11.000 de ori.

Trandafirii, cele mai dorite flori

În topul celor mai populare buchete se află buchetele de trandafiri, câte 5, 7, 9 sau 11 flori, roșii, albi, uneori chiar și din alte culori. Printre cele mai iubite aranjamente se numără creațiile floriștilor care se regăsesc pe site sub denumirea Vise colorate, Pasiune inocentă sau Dragoste nemărginită.

Pentru a marca cei 9 ani de prezență online, designerii au pregătit o colecție și o campanie specială. Cele mai iubite flori din cei 9 ani de Floria.ro au fost strânse în buchete de câte 9 fire, în cele mai populare culori: roșu, roz, galben, alb, orange, violet. Toate acest buchete beneficiază de o reducere de 9%.

De la cea mai spectaculoasă comandă, la cele mai active orașe

În cei 9 ani, cea mai spectaculoasă comandă, deși nu cea mai mare, a fost a unui client care a dorit să-și surprindă partenera de viață cu 9 buchete de câte 101 trandafiri, o inimă de trandafiri și o șampanie, care i-au fost livrate toate în aceeași zi.

Traficul pe dispozitivele mobile a crescut de la an la an, iar numărul de comanzi făcute de pe mobil a crescut cu peste 30% în 2018. Cea mai mare valoare a unei comenzi făcute de o persoană fizică a fost de 2.300 de euro, în timp ce cea mai mare comandă corporate s-a ridicat la 8.500 de euro.

De altfel, în cei 9 ani de existență, Floria a extins divizia de retail în afara platformei de comezi online, ajungând la 6 florării. De asemenea, grupul a devenit un jucător important pe segmentul corporate și B2B. Astfel, începând cu 2018, Grupul Floria acționează ca broker de flori activ la nivel național și a devenit alternativă locală la brokerii de flori din Olanda. Divizia B2B cuprinde vânzări engros către clienți tip key account (hypermarketuri și supermarketuri) și IMM (floriști, florării și depozite de flori).

Floria.ro livrează gratuit în două ore de la comandă în toată țara, iar cele mai multe comenzi au fost făcute în Capitală, Constanța și Iași. Zona centrală a țării a fost de asemenea foarte activă pe acest segment, printre cele mai active orașe numărându-se Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu și nu numai. Totodată, florile comandate de pe Floria.ro au ajuns și în destinații exotice, precum Tokyo, Manila sau Hong Kong.