Florăria Magnolia a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 8 milioane euro

Florăria Magnolia a înregistrat anul trecut o creștere a cifrei de afaceri cu peste 6% față de 2019.

Astfel, ajunge la încasări de aproximativ 8 milioane euro și își păstrează titlul de cea mai mare florărie din România.

Pentru 2021, Magnolia își propune să deschidă noi puncte de lucru și estimează o creștere a cifrei de afaceri cu până la 30%.

În 2020, pentru florăria Magnolia, principalul canal de vânzare a fost online, care a reprezentat aproximativ 43% din totalul de vânzări pentru acest an.

Cele mai căutate flori au fost cele de primăvară, mai exact lalele, alstroemeria și trandafiri roșii.

Coșul mediu de cumpărături a ajuns la aproximativ 275 de lei. În egală măsură, în 2020, florăria Magnolia a dezvoltat în mod accelerat canalul online de vânzare.

Orașele cu cele mai mari volume de comenzi au fost București și Cluj-Napoca. Pe plan extern, cele mai multe comenzi vin din țări precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie (Londra) și Germania.

- Publicitate -

Bugetul pentru începerea școlii poate ajunge și la 2.000 de euro

Începerea școlii ajunge să coste între 1.000 și 2.000 de euro, după ce, pe lângă rechizitele obișnuite, tot mai...

Industria de media și divertisment locală va crește anul acesta cu doar 2,5%

Industria de media și divertisment din România ar urma să crească cu 2,5% în acest an, comparativ cu 2023,...