Florăria Magnolia a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 8 milioane euro

Florăria Magnolia a înregistrat anul trecut o creștere a cifrei de afaceri cu peste 6% față de 2019.

Astfel, ajunge la încasări de aproximativ 8 milioane euro și își păstrează titlul de cea mai mare florărie din România.

Pentru 2021, Magnolia își propune să deschidă noi puncte de lucru și estimează o creștere a cifrei de afaceri cu până la 30%.

În 2020, pentru florăria Magnolia, principalul canal de vânzare a fost online, care a reprezentat aproximativ 43% din totalul de vânzări pentru acest an.

Cele mai căutate flori au fost cele de primăvară, mai exact lalele, alstroemeria și trandafiri roșii.

Coșul mediu de cumpărături a ajuns la aproximativ 275 de lei. În egală măsură, în 2020, florăria Magnolia a dezvoltat în mod accelerat canalul online de vânzare.

Orașele cu cele mai mari volume de comenzi au fost București și Cluj-Napoca. Pe plan extern, cele mai multe comenzi vin din țări precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie (Londra) și Germania.

- Publicitate -

Netflix domină piața de streaming locală. Cum se clasează competitorii

Românii iubesc Netflix, platforma americană de streaming fiind lider după numărul de abonați în țara noastră, cu o cotă...

Aproape 1 milion de persoane cu dizabilități erau înregistrate la finalul anului 2023

La finalul anului 2023 a fost înregistrat un număr de 923.578 persoane, dintre care 98,28% (907.715 persoane) care se...