Florăria Magnolia a înregistrat anul trecut o creștere a cifrei de afaceri cu peste 6% față de 2019.
Astfel, ajunge la încasări de aproximativ 8 milioane euro și își păstrează titlul de cea mai mare florărie din România.
Pentru 2021, Magnolia își propune să deschidă noi puncte de lucru și estimează o creștere a cifrei de afaceri cu până la 30%.
În 2020, pentru florăria Magnolia, principalul canal de vânzare a fost online, care a reprezentat aproximativ 43% din totalul de vânzări pentru acest an.
Cele mai căutate flori au fost cele de primăvară, mai exact lalele, alstroemeria și trandafiri roșii.
Coșul mediu de cumpărături a ajuns la aproximativ 275 de lei. În egală măsură, în 2020, florăria Magnolia a dezvoltat în mod accelerat canalul online de vânzare.
Orașele cu cele mai mari volume de comenzi au fost București și Cluj-Napoca. Pe plan extern, cele mai multe comenzi vin din țări precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie (Londra) și Germania.