Datorită revenirii puternice a cererii de călătorii după pandemia COVID-19, FlixBus și-a dublat numărul de curse și și-a extins semnificativ oferta internațională cu plecare din România în 2022.
Pe plan local, cererea de călătorii cu autocarul a urmat tendința de creștere raportată la nivel global, FlixBus transportând peste 145.000 de pasageri din România și Bulgaria.
Anul trecut, compania a început să opereze primele linii verzi între București și Istanbul, conectând Turcia la rețeaua europeană a Flix.
De altfel, din 2019, liderul pieței turcești, Kamil Koç, face parte din grupul Flix, deservind peste 300 de destinații. Anul trecut, peste 13 milioane de pasageri au utilizat serviciile Kamil Koç.
în 2023 Flix își propune să consolideze cooperarea cu operatorii locali din România, să crească numărul de destinații la nivel internațional și să îmbunătățească și mai mult oferta pentru zonele cu o conectivitate redusă.
Global, cu un venit de peste 1,5 miliarde euro și profitabilitate la nivel de EBITDA, 2022 a fost cel mai de succes an din istoria Flix. Compania a înregistrat o creștere a veniturilor de 185% față de 2021.
MAI MULTE | ȘTIRI FINANCIARE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |