Flip face primul pas în afara României și se extinde pe piața din Bulgaria

În Bulgaria, Flip își propune să atragă 20.000 de clienți în următorul an

Flip.ro intră pe piața din Bulgaria la câteva luni după cooptarea eMAG Ventures în acționariatul companiei, ca parte a obiectivului e a deveni liderul pieței de produse recondiționate din regiune.

Platforma are peste 100.000 de clienți în România, iar anul trecut a înregistrat vânzări de 13,4 milioane euro, de patru ori mai mult față de 2020. Și echipa s-a dublat de la 50 la 100 de angajați.

După intrarea eMAG Ventures în acționariatul companiei, Flip a beneficiat de investiții menite să îmbunătățească experiența de shopping online a clienților, de la transport sau packaging.

În toamna anului trecut, platforma a atras prima investiție de accelerare de la eMAG Ventures în valoare de 1,5 milioane euro.

Prin Flip.ro, vânzătorii de telefoane smart își primesc garantat banii, iar cumpărătorii primesc un telefon aproape ca nou, cu garanție și drept de retur.

- Publicitate -

BYD a lansat pe piața locală un hatchback 100% electric, creat pentru mediul urban

Dolphin Surf este a opta mașină 100% electrică lansată de BYD în Europa în mai puțin de trei ani...

BIPA, brandul de drogherii al grupului REWE, intră pe piața din România

Dezvoltarea rețelei de drogherii BIPA în Austria, Croația și a supermaketurilor PENNY pe plan local în ultimii ani a...