Flanco a încheiat primele șapte luni ale anului 2024 cu vânzări de 650 milioane de lei, în creștere cu 14% față de aceeași perioadă a anului anterior. Piața produselor electro-IT a crescut în valoare cu aproximativ 9%.
Magazinele fizice Flanco au o înregistrat o creștere de peste 20% față de perioada similară din 2023, aceasta venind după o altă creștere de 22%, în 2023 față de 2022.
În prima jumătate a anului, Flanco a deschis cinci noi magazine, printre care al doilea magazin din Brașov, al doilea din Focșani, a patra locație în Pitești și a 11-a din București.
Totodată, retailerul a achiziționat două proprietăți imobiliare, unde va dezvolta de la zero magazine tip greenfield. De asemenea, s-a repoziționat ca o rețea de magazine Smart Discounter.
Flanco are un număr de peste 1.500 de angajați deţine o reși țea de 159 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale României.
CITEȘTE ȘI: Flanco a deschis cinci unitati noi
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |