Flanco, vânzări de peste 650 milioane de lei în primele șapte luni ale anului

Flanco a încheiat primele șapte luni ale anului 2024 cu vânzări de 650 milioane de lei, în creștere cu 14% față de aceeași perioadă a anului anterior. Piața produselor electro-IT a crescut în valoare cu aproximativ 9%.

Magazinele fizice Flanco au o înregistrat o creștere de peste 20% față de perioada similară din 2023, aceasta venind după o altă creștere de 22%, în 2023 față de 2022.

În prima jumătate a anului, Flanco a deschis cinci noi magazine, printre care al doilea magazin din Brașov, al doilea din Focșani, a patra locație în Pitești și a 11-a din București.

Totodată, retailerul a achiziționat două proprietăți imobiliare, unde va dezvolta de la zero magazine tip greenfield. De asemenea, s-a repoziționat ca o rețea de magazine Smart Discounter.

Flanco are un număr de peste 1.500 de angajați deţine o reși țea de 159 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale României.

CITEȘTE ȘI: Flanco a deschis cinci unitati noi

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...