Flanco a deschis ieri, în centrul comercial Iulius Mall din Cluj, un nou magazin, în urma unei investiţii de peste 2,2 milioane lei, de la care aşteaptă un randament anual de 14 milioane de lei.
Noul magazin, al doilea deschis în zona Transilvaniei în mai puţin de o lună, dispune de o suprafaţă totală de 800 mp, precum şi de o echipă de 18 consilieri de vânzări, specializaţi în diversele categorii de produse aflate la raft (IT, electronice, electrocasnice, accesorii şi consumabile).
Conform strategiei companiei, magazinul din Cluj integrează noul concept de retail interactiv, creaţie proprie Flanco, în care toate produsele sunt în funcţiune şi pot fi testate.
Pentru acest an, retailerul intenţionează o creştere cu 20% a suprafeţei comerciale, în primele 3 luni ale anului fiind deja deschise 5 magazine (Bistriţa, Cluj, Deva, Sibiu şi Târgovişte), cu o investiţie totală de 9,5 milioane lei.
Deschiderile de magazine din primul trimestru au crescut suprafaţa de vânzare cu 10%, până la 46.000 mp.