Flanco a deschis un magazin inovator in Unirea Shopping Center

sursa foto: flanco.ro

Flanco a inaugurat cel mai nou magazin al reţelei, în Unirea Shopping Center din Bucuresti.

Magazinul este creat după un nou concept si a costat 2 milioane de euro (inclusiv stocul de marfă).

Noul magazin Flanco, din centrul comercial Unirea, este cel mai mare din reţea, având o suprafaţă de 2.300 metri pătraţi, este situat la etajul 3 şi are o arhitectură inovatoare pentru România, fiind împărţit în mai multe zone în care clienţii pot vedea şi testa tehnologiile încorporate în fiecare dintre produsele IT, electronice şi electrocasnice, înainte de a le cumpăra.

„Creşterea business-ului trebuie să vină din valoarea adăugată pe care clientul o percepe nu numai la nivel de oferte promoţionale, ci şi la nivel de relaţie cu produsele şi angajaţii din magazine. Noul magazin Flanco ar putea fi definit printr-un singur cuvânt, interactivitate. Ne propunem să oferim clienţilor noştri o experienţă unică şi cel mai ridicat grad de informare înainte de a achiziţiona un produs, dat fiind că vindem produse cu care interacţionăm zilnic, pe termen lung”, a declarat, în comunicat, Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Flanco estimează pentru cel mai reprezentativ magazin al reţelei, prin dimensiune şi amplasament, un număr de circa 1.000 vizitatori zilnic şi vânzări de peste 3.200 euro/mp/an datorită amplasării într-o zonă cu trafic extrem de ridicat, precum şi a conceptului unic pe piaţă, care va atrage un număr mare de clienţi.

- Publicitate -

Welcome Wendy’s! Primul restaurant al americanilor din România se deschide în 2025

Wendy's a semnat acorduri de franciză cu companii din România și Irlanda, cu obiectivul de a dezvolta sute de...

Tranzacții imobiliare de peste 400 milioane euro în prima jumătate a anului

Primul semestru din 2024 s-a încheiat cu tranzacții imobiliare de 419 milioane de euro în România, de peste două...