Flanco, cel mai amplu plan de extindere din ultimii ani. Investiții de 20 milioane de lei

Rețeaua Smart Discounter a ajuns la 22 puncte de vânzare în care noua identitate este vizibilă, în 17 orașe din țară

Flanco a lansat cel mai ambițios plan de extindere din ultimii șase ani. Noua strategie vizează deschiderea a 10 noi magazine până la finalul lui 2025 și reamenajarea altor 12-15 potrivit noii poziționări Smart Discounter.  

Suprafața de vânzare a rețelei va crește cu aproximativ 10.000 mp, extinderea vizând în special orașele mari și centrele comerciale cu trafic ridicat. Bugetul total de investiții alocat în 2025 extinderii și modernizării rețelei este de aproximativ 20 milioane de lei.

Unde se vor deschide noi magazine Smart Discounter?

Începând cu luna mai, retailerul are programate deschideri de magazine pe suprafețe extinse, în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța, Bacău, Pitești, Galați. În primele luni ale acestui an, Flanco a inaugurat două magazine în Iași și Tulcea.

De asemenea, retailerul se află în plin program de reamenajare a magazinelor rețelei în linie cu poziționarea de Smart Discounter, anunțată anul trecut. Pentru anul 2025, Flanco a prevăzut rebrandingul a 12-15 magazine, pe lista celor deja deschise aflându-se puncte de vânzare la Giurgiu, Arad, Târgoviște, Râmnicu-Sărat și Târgu-Mureș.

CITEȘTE ȘI | Flanco: Marea reînnoire de primăvară

- publicitate -

articole noi