Flanco a investit peste 4.200.000 lei în digitalizarea companiei

Flanco și-a mutat magazinul online pe platforma Magento 2, în urma unei investiții de peste 3.000.000 lei.

Trecerea la noua platformă s-a realizat pe fondul tendințelor actuale, migrarea din offline, către online, care a presupus, în primul rând, o creștere puternică a volumului de date.

Astfel, noua platformă este mai stabilă, oferă clientului o serie de funcționalități noi și o experiență de cumpărare mai simplă.

Anul trecut Flanco a finalizat cel dintâi proiect major de digitalizare, implementarea sistemului ERP, în urma unei investiții de 1.200.000 lei.

Retialerul are peste 1.500 de angajați și o rețea de 160 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 112 orașe ale României.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...