Flanco a înregistrat o creștere de 40% la vânzările online, în cea de-a 10-a ediție de Black Friday, pe când traficul în magazinele fizice a continuat să fie în scădere cu aproximativ 25%.
Anul acesta, campania de Black Friday se desfășoară între 23 octombrie și 30 noiembrie, în toate magazinele din țară și pe flanco.ro.
Cei mai mulți clienți s-au orientat către produse de la branduri renumite și produse superioare calitativ. Astfel, televizoarele 4K cu diagonale mari, între 65”-75’’ au avut creșteri de peste 65%, iar laptopurile MacBook au înregistrat o creștere de peste 40%.
O altă categorie de produse care a fost vedeta acestei ediții de Black Friday a fost cea a produselor care au oferit confort suplimentar și utilitate caselor românilor.
Astfel, purificatoarele de aer au înregistrat vânzări de șase ori mai mari, în timp ce dezumificatoarele au avut o creștere cu până la 4,5 ori mai mare.
Aspiratoarele robot, dar și cele verticale au avut creșteri de peste 60%, iar mopurile cu aburi, peste 65%.
Aparatele electrice de făcut pâine au avut creșteri de peste 80%, blenderele – peste 55%, iar grătarele electrice de peste 90%.
Categoria de IT își păstrează tendința accelerată de creștere, astfel că s-a dublat numărul de tablete vândute, iar PC-urile au avut creșteri de peste 60%.
În această categorie intră și dispozitivele care facilitează telemunca: vânzările de camere web au crescut de 20 de ori față de anii trecuți, routerele de peste 4,5 ori și smartwatch-urile au crescut cu peste 70%.
Nici produsele care, în mod normal, erau cele mai căutate de Black Friday – frigidere și mașini de spălat rufe – nu au înregistrat o scădere, ci din contră, frigiderele și congelatoarele au crescut cu peste 50%, iar mașinile de spălat rufe cu uscător încorporat, cu peste 40%.