Flanco a înregistrat o creștere de 40% a vânzărilor online de Black Friday

Flanco a înregistrat o creștere de 40% la vânzările online, în cea de-a 10-a ediție de Black Friday, pe când traficul în magazinele fizice a continuat să fie în scădere cu aproximativ 25%.

Anul acesta, campania de Black Friday se desfășoară între 23 octombrie și 30 noiembrie, în toate magazinele din țară și pe flanco.ro.

Cei mai mulți clienți s-au orientat către produse de la branduri renumite și produse superioare calitativ. Astfel, televizoarele 4K cu diagonale mari, între 65”-75’’ au avut creșteri de peste 65%, iar laptopurile MacBook au înregistrat o creștere de peste 40%.

O altă categorie de produse care a fost vedeta acestei ediții de Black Friday a fost cea a produselor care au oferit confort suplimentar și utilitate caselor românilor.

Astfel, purificatoarele de aer au înregistrat vânzări de șase ori mai mari, în timp ce dezumificatoarele au avut o creștere cu până la 4,5 ori mai mare.

Aspiratoarele robot, dar și cele verticale au avut creșteri de peste 60%, iar mopurile cu aburi, peste 65%.

Aparatele electrice de făcut pâine au avut creșteri de peste 80%, blenderele – peste 55%, iar grătarele electrice de peste 90%.

Categoria de IT își păstrează tendința accelerată de creștere, astfel că s-a dublat numărul de tablete vândute, iar PC-urile au avut creșteri de peste 60%.

În această categorie intră și dispozitivele care facilitează telemunca: vânzările de camere web au crescut de 20 de ori față de anii trecuți, routerele de peste 4,5 ori și smartwatch-urile au crescut cu peste 70%.

Nici produsele care, în mod normal, erau cele mai căutate de Black Friday – frigidere și mașini de spălat rufe –  nu au înregistrat o scădere, ci din contră, frigiderele și congelatoarele au crescut cu peste 50%, iar mașinile de spălat rufe cu uscător încorporat, cu peste 40%.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...