Flanco a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 1,07 miliarde lei, în creștere cu 9% față de anul precedent, și cu un profit de 21 de milioane lei, de patru ori mai mare comparativ cu 2017.
La finalul lui 2018, rețeaua de magazine Flanco număra 135 de unități, cu o suprafață totală de vânzare de peste 70.000 mp. Cifra a fost atinsă în urma a 18 deschideri și a 8 închideri desfășurate pe parcursul anului, completate de 13 magazine reamenajate potrivit conceptului nou lansat, Simplu-Ușor-Sigur.
Prezent în 95 de orașe ale țării, cu 8 orașe mai mult decât în 2017, retailerul s-a concentrat pe tipurile de spații care și-au dovedit eficiența de-a lungul timpului – magazine amenajate în galerii comerciale și parcuri de retail (40%), urmate de magazinele stradale (40%), restul de 20% fiind reprezentat de magazinele din centre comerciale, în special în marile orașe.
O altă premieră marcată de retailer în 2018 o reprezintă deschiderea primului outlet electro-IT din retailul autohton – magazinul Flanco Mihai Bravu din capitală.
Creștere cu 74% a vânzărilor online
70% din traficul online provine din mobile, iar vânzările generate de pe dispozitive mobile au crescut cu 58% față de 2017. Serviciul de creditare, care poate fi accesat direct pe flanco.ro, a avut o creștere spectaculoasă, de 74%.