Startup-ul The Outfit fondat de Ciprian Dudulea, Șerban Buliga și Horia Stupu a reușit să atingă venituri de 805.000 euro, livrând 16.000 de comenzi în România.
Peste 60.000 femei și-au creat un profil pe platformă, iar portofoliul de produse adună zeci de branduri locale și internaționale.
Runda de finanțare în valoare de 766.000 euro a fost condusă de TSG Capital, follow-on de la investitorii existenți și o listare pe Seedblink, ajungând la un total de 1 milion euro, incluzând și prima rundă de pre-seed de anul trecut.
Cum funcționează The Outfit
Clientele își completează profilul de stil si primesc online o selecție inițială de produse alese de stilistul lor, cu ajutorul algoritmilor de recomandare.
Acestea își pot alege până la 10 articole pentru a le proba acasă și au la dispoziție 3 zile pentru a se decide și plătesc doar ce păstrează.
Înainte de check-out, clientele trec printr-un proces de feedback pentru fiecare produs probat, pentru ca algoritmii si stiliștii să poată învăța și recomanda produse mai potrivite.
Rezultatele se văd în valoarea medie a unei comenzi care este cu 75% mai mare când clienții ajung la a 5-a comandă. Mai mult, 43% dintre comenzile lunare provin de la clienții recurenți.