Retailer-ul FashionUP sărbătorește, în luna iunie, 10 ani de shopping autentic, cu peste 1.000.000 de clienți și mai mult de 1,8 milioane de produse vândute.
În plus, lansează MarketUP! – un one-stop-shop pentru brand-uri și clienți.
MarketUP! este un proiect marca FashionUP, care susține și promovează selleri de fashion din România, oferindu-le expunere pe cel mai important e-commerce de fashion din țară. Aceștia au posibilitatea să acceseze un suport esențial în dezvoltarea afacerii lor online: sprijinul unei echipe specializate în marketing online, acces la baza de clienți a FashionUP și prezență în proiectele sale editoriale.
„MarketUP! este aportul nostru pe piața de online, pentru a genera mai multă performanță și autenticitate. În acest proiect sunt implicați parteneri, furnizori, dar și echipa extrem de dedicată a FashionUP. Este un nou pas în maturizarea și dezvoltarea brandului FashionUP, ce vine în mod natural în urma unui alt proiect digital lansat cu succes în 2018 – aplicația mobilă.”, spune Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUP.
Cum a evoluat FashionUP
În 2009, în birourile FashionUP din București erau 5 angajați ce gestionau cele 50 de brand-uri din portofoliu. Prima comandă pe shop a fost plasată în luna iunie, acum zece ani, și a fost o pereche de pantofi. Următorii doi ani aduc o îmbogățire a ofertei, cu accesorii și cosmetice, dar și o creștere considerabilă a numărului de fani pe pagina de Facebook oficială, FashionUP devenind cel mai urmărit cont în rândul magazinelor online.
În 2012, business-ul își exinde operațiunile în Bulgaria și reușește să atragă, în mai puțin de un an, 10.000 de clienți. Anul 2015 este unul de reafirmare pe piața de modă, astfel că FashionUP conturează evenimentul anual ”Ziua Internațională a Femeilor #PeToc”, concept dedicat femeilor care iubesc pantofii.
Din 2017, peste 19.000 de produse ce includ decorațiuni, articole pentru depozitare, bucătărie și obiecte de mobilier pot fi accesate ușor și livrate în orice colț al țării. În același an, retailer-ul înregistrează cele mai mari vânzări din istoria companiei, în cadrul campaniei de Black Friday.
În noiembrie 2018, se lansează aplicația mobilă, dezvoltată în urma unei investiții de 60.000 euro, ce în prezent a fost descărcată de mai mult 40.000 de utilizatori.
Clienții FashionUP sunt femei și bărbați cu vârste cuprinse între 25 și 45 ani, care preferă să comande folosind telefonul, mai ales prin aplicația mobilă. Cele mai căutate categorii din site sunt rochiile și pantofii sport.