Fashion House a înregistrat o creștere a vânzărilor și în 2016

Fashion House Outlet a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 2,24%, după ce și în 2015 s-a aflat pe un trend ascendent.

Valoarea medie a unei tranzacții a avut o rată de creștere anuală de 3,30% față de 2015, în timp ce cheltuiala medie pe client, a crescut cu 22,5% față de anul 2015.

Mai mult, ponderea vizitelor concretizate în cumpărături a urcat către sfârșitul anului, la nivelul de 69%, cu 18,35% peste nivelul din anul 2015.

Fashion House Outlet a adăugat în 2016 noi chiriași: Levi’s, Motor Jeans, Kenvelo, Desigual, Colin’s, Triumph, Sport Vision, Issimo Home, R&R Boutique, Various Brands, U-Grow, Multibrand Street & Go și Land Mobile.

Fashion House Outlet București este primul outlet profesional din România cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 mp.

- Publicitate -

În ultimele două luni au fost livrate proiecte de retail cu o suprafață similară cu toate livrările din 2024

Deși în primul trimestru nu a fost finalizat niciun proiect nou de retail la nivel național, ritmul de livrare...

Bucureștiul, în topul celor mai dinamice piețe industrial-logistice din Uniunea Europeană

Stocul modern de spații industriale și logistice închiriabile din București s-a extins de aproape patru ori în ultimii zece...