Fashion House a înregistrat o creștere a vânzărilor și în 2016

Fashion House Outlet a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 2,24%, după ce și în 2015 s-a aflat pe un trend ascendent.

Valoarea medie a unei tranzacții a avut o rată de creștere anuală de 3,30% față de 2015, în timp ce cheltuiala medie pe client, a crescut cu 22,5% față de anul 2015.

Mai mult, ponderea vizitelor concretizate în cumpărături a urcat către sfârșitul anului, la nivelul de 69%, cu 18,35% peste nivelul din anul 2015.

Fashion House Outlet a adăugat în 2016 noi chiriași: Levi’s, Motor Jeans, Kenvelo, Desigual, Colin’s, Triumph, Sport Vision, Issimo Home, R&R Boutique, Various Brands, U-Grow, Multibrand Street & Go și Land Mobile.

Fashion House Outlet București este primul outlet profesional din România cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 mp.

- Publicitate -

Brandul românesc 5 to go urcă pe locul 7 în topul european al cafenelelor

Brandul românesc 5 to go, care a depășit recent borna de 600 de locații deschise, urcă pe locul 7...

Mai bine de jumătate din angajații la stat au vârsta cuprinsă între 45 și 65 ani

În sectorul public, majoritatea persoanelor sunt de vârstă mai înaintată, 54% dintre persoanele din categoria de vârstă 46-55 ani...