Fashion Days încheie Black Friday cu o creștere de 66% față de 2020

Fashion Days a încheiat Black Friday 2021 cu o creștere de aproximativ 50% a valorii comenzilor, comparativ cu anul precedent.

Pe parcursul celor trei zile au fost plasate peste 250.000 comenzi, în valoare totală de peste 90 de milioane lei (fără TVA inclus).

Vânzările totale au ajuns la 90 milioane lei, 80% din oferta comercială având cele mai bune prețuri din an.

În plus, în zilele de 9 și 10 noiembrie, aplicația Fashion Days a fost pe primul loc în topul celor mai descărcate aplicații mobile.

Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost cu 4% mai mică decât în anul anterior, iar prețul mediu al produselor vândute de Black Friday a fost de 177 lei, cu 10% mai mic de la an la an.

Aproape 40% dintre comenzi au fost livrate în easyBox la nivel național, iar peste 60% au fost livrate de curieri.

Top 3 categorii vândute

  • Cizme femei
  • Geci femei
  • Pantofi sport bărbați

Selecția celor mai bine vândute produse

  • Cizme scurte UGG
  • Pantofi sport Karl Lagerfeld
  • Hanorac Under Armour
  • Pantofi sport Puma
  • Pantofi sport Nike

Cele mai achizițonate branduri

  • Nike
  • Puma
  • Karl Lagerfeld
  • Columbia
  • Under Armour
  • Guess

Orașele unde s-au plasat cele mai multe comenzi

  • București&Ilfov
  • Constanța
  • Cluj-Napoca
  • Timișoara
  • Iași
- Publicitate -

Apartament dintr-o clădire construită de familia Davila în Cotroceni, restaurat și scos la vânzare

Un mic apartament cu o poveste mare – așa poate fi descris imobilul scos la vânzare pe Strada Dr. Carol...

Shaorma de pui, cel mai comandat produs de către români în 2024 prin Bolt Food

Conform datelor Bolt Rewind 2024, cel mai popular fel de mâncare comandat de români prin platforma Bolt Food a...