Fashion Addicts! 9 din 10 români cumpără lunar cel puțin un articol vestimentar

Aceștia scot cei mai mulți bani din buzunar pentru îmbrăcăminte, iar la ultima achiziție au cheltuit 322 lei pe haine!

9 din 10 români cumpără lunar cel puțin un articol din categoria fashion, iar 15% dintre cumpărători returnează produsele, conform studiului MKOR Fashion Consumer Trends.

Față de 2022, 7 din 10 români consideră că în 2023 cheltuielile pentru articole fashion au crescut. Suma medie cheltuită pentru o sesiune de shopping este de 381 lei.

Românii preferă în continuare cumpărăturile în magazine fizice, cu o ușoară creștere a interesului pentru online. Aproape un sfert optează pentru un mix între canalele online și offline (24%), iar 2 din 10 cumpără exclusiv online.

Utilizarea telefonului mobil în magazinele fizice a crescut, iar 63% dintre consumatori folosind telefonul pentru a accesa aplicațiile mobile ale magazinelor, carduri de fidelitate și plăți.

De unde își cumpără românii articolele fashion

În ceea ce privește magazinele preferate de români la cumpărăturile online, eMAG este lider cu 15% din preferințe, fiind urmat de About You (8%), Fashion Days și Sinsay (câte 7%) și H&M (5%).

Magazinele fizice preferate de consumatorii români la achiziția de articole vestimentare sunt H&M (8%), CCC (7%), C&A, Deichmann și Decathlon (câte 6% fiecare).

CITEȘTE ȘI: 32 de companii din domeniul modei au semnat Fashion Pact

- Publicitate -

O treime dintre români vor să cheltuie cel puțin 1000 de lei de Black Friday

Mai mult de jumătate dintre români ies la cumpărături de Black Friday și o treime vor să cheltuie cel...

Chic Chic Urban Fashion deschide prima locație din provincie în Iulius Town Timișoara

Chic Chic Urban Fashion, un lanţ de magazine multibrand, a deschis în Iulius Town Timişoara prima sa locație din...