Farmec investește 1 milion euro în gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look

Farmec a lansat o formulă inovatoare, compusă din acid hialuronic 4D și ulei natural din trandafir sălbatic, creată în laboratoarele din Cluj-Napoca.

Acest complex molecular antirid de ultimă generație se află la baza noului Perfect Look, o extensie a gamei Gerovital H3 Evolution.

Investițiile direcționate spre dezvoltarea acestei game se ridică la aproximativ un milion de euro.

Pentru promovarea gamei Perfect Look a fost lansată o colaborare cu actrița și top modelul internațional, Catrinel Menghia, devenită ambasador al liniei Gerovital H3 Evolution.

Fiolele cu 5% acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution sunt cel mai bine vândut produs antirid de pe piață în 2020.

Compania clujeană se așteaptă să mențină trendul ascendent în vânzări pe segmentul antirid și previzionează o creștere de 20% pentru gama Gerovital H3 Evolution până la finalul anului în curs.

Gerovital H3 Evolution este una dintre cele mai apreciate game ale brandului și de către consumatorii internaționali, aceasta fiind comercializată în peste 30 de țări.

Compania clujeană a încheiat primele 11 luni din 2020 cu o cifră de afaceri de 263,5 milioane de lei, în creștere cu 8,2%, față de aceeași perioadă a anului trecut. 

- Publicitate -

Tazz va fi achiziționat de Wolt, una dintre cele mai mari platforme europeane de livrări

Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a eMAG, a încheiat un contract privind...

Wolt acquires Romanian local commerce platform Tazz from eMAG

Wolt, the Helsinki-based technology company, has today announced its plan to acquire Tazz, a leading local commerce platform in...