FAN Courier se așteaptă ca ediția din acest an a Black Friday să genereze o creștere medie cu 30% a volumelor transportate și depășirea pragului de 500.000 de expediții în prima zi de după încheierea campaniei.
Pentru a face față vârfului de activitate, compania a investit 15 milioane de euro în echipamente de livrare și gestiune a expedițiilor și relația cu clienții, a extins capacitatea de depozitare și a suplimentat flota auto și personalul angajat.
În ceea ce privește „harta” comenzilor, compania spune că nu există o teritorializare specială, perioada de vârf generând volume ridicate în toate zonele.
„Sunt orașe care au o pondere de consum mare precum Cluj-Napoca, Iași, Craiova, Timișoara dar sunt și zonele exterioare ale orașelor principale care, în această perioadă, primesc mai multe colete. Ne așteptăm ca anul acesta să avem o creștere pe expedierile internaționale, atât pe volumele clienților din România care expediază în străinătate – Bulgaria, Ucraina, state membre UE dar și a companiilor internaționale care au livrări în România”, spune Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier.
Compania a investit mai mult de 4 milioane de euro pentru a înlocui cele 3.600 de dispozitive PDA aflate în dotarea curierilor și într-o aplicație pentru gestionarea expedițiilor de către curieri, a introdus un chatbot în comunicarea cu clienții și a continuat dezvoltarea aplicației de ticketing.