FAN Courier estimează afaceri de 166 milioane de euro în 2019

FAN Courier estimează pentru anul viitor o creștere a afacerilor cu până la 15 procente față de anul în curs. Compania va încheia exercițiul financiar al anului curent cu o cifră de afaceri de aproape 166 de milioane de euro, în creștere cu 15% peste rezultatul din 2018. 

„<<Dezvoltare>> este unul dintre cuvintele cheie care descriu cel mai bine activitatea anului în curs. Creștere și investiții sunt alte două atribute pozitive care au marcat activitatea din acest an, atât în ceea ce privește FAN Courier cât și piața de curierat pe care activăm. A fost un an bun, ne-am continuat dezvoltarea și estimăm să închidem anul cu o cifră de afaceri mai mare cu 15% față de anul trecut”, a declarat Adrian Mihai, fondator al FAN Courier.

FAN Courier și-a menținut ritmul investițiilor de peste 15 milioane de euro asumate la începutul anului, 11.5 milioane de euro fiind alocate doar pentru devoltarea flotei auto.

2019 a marcat și o premieră în strategia de business a companiei de la începutul activității FAN Courier. Liderul pieței locale de curierat a anunțat recent finalizarea parteneriatului cu compania SLS, afacere deținută de un antreprenor român, specializată în servicii de warehousing.

Comerțul online, unul dintre principalele motoare de creștere a afacerilor din industria de profil, a generat anul acesta între 40 și 45 de procente din volumul anual al livrărilor, fiind în continuare puternic influențat de Black Friday, cea mai amplă campanie de discount-are din România.

Noiembrie, luna cu cele mai multe comenzi din an pentru curieri

Într-un top al celor mai aglomerate luni din perspectiva comenzilor, luna noiembrie conduce detașat de mai mulți ani, pentru că este luna în care se organizează Black Friday dar și pentru că are 22 sau 23 de zile lucrătoare.

Decembrie este însă cea mai aglomerată lună din an după activitatea zilnică, pentru că este luna cu cele mai puține zile lucrătoare și, implicit, luna cu cea mai mare presiune pe curieri.

Ziua de luni din săptămâna Crăciunului și toate zilele lucrătoare din săptămâna care precede această sărbătoare sunt cele mai aglomerate zile din an.

Conform statisticilor efectuate de companie, în prima zi de luni după Black Friday 2018, curierii FAN au avut de livrat 270 de mii de expediții, iar în ziua de luni dupa Black Friday 2019, au avut de livrat 340 de mii de expediții. În ziua de luni dinaintea Crăciunului 2018, numărul de livrări a fost de 291 de mii.

Infrastructura frânează dezvoltarea

Fondatorii companiei spun că anul care se încheie a fost marcat de o diversificare a provocărilor.

Pe lângă infrastructura rutieră proastă care frânează dezvoltarea, crește costurile de transport și timpii de livrare, pe lângă criza gravă a forței de muncă, generalizată deja la nivelul întregii economii, modificări legislative adoptate peste noapte sau complet nefavorabile mediului de afaceri românesc precum celebra Ordonanță 114, au constituit un element nefavorabil pentru mediul de business. 

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Cum să alegi conectorii potriviți pentru doze electrice în funcție de proiectul tău

Alegerea conectorilor potriviți pentru dozele electrice este un pas esențial în orice proiect de instalație electrică, fie că este...