FAN Courier va închide anul 2021 cu o cifră de afaceri de 1,06 miliarde lei, în creștere cu 5% față de anul 2020.
Compania și-a menținut planul de investiții pentru 2021, alocând în total aproximativ 25 milioane de euro.
Mai mult de o treime din fonduri au fost folosite pentru finalizarea HUB-ului din Cluj și extinderea celui din Brașov, ambele dotate cu sisteme automate de sortare.
Investiții semnificative au fost direcționate către achiziția de PDA-uri destinate curierilor aflați în teren.
Au fost alocate fonduri pentru modernizarea și deschiderea de sedii noi în mai multe județe ale țării dar și achiziția de terenuri și clădiri pentru dezvoltări viitoare.
Extinderea FAN Courier în Republica Moldova va fi primul pas pentru dezvoltarea internațională a companiei. Bugetul de investiții pentru dezvoltarea rețelei FAN Courier dincolo de Prut va fi estimat la 3 milioane euro.
FAN Courier a continuat să facă angajări și în 2021, numărul salariaților crescând astfel cu 8% față de anul anterior, depășind 7.500 de angajați la nivel național.
Pentru 2022, bugetul de investiții este estimat la 30 milioane euro, în special pentru finalizarea HUB-urilor de la Cluj și Brașov și demararea lucrărilor pentru construcția noului centru logistic de la Ștefăneștii de Jos.
FAN Delivery, primul start-up mentorat de FAN Courier
2021 este și anul în care FAN Courier s-a implicat în dezvoltarea primului start-up oferind know-how-ul acumulat în cei 23 de ani de activitate.
FAN Delivery, aplicație și platformă de personal shopping, cu livrare rapidă, își propune ca, în primele 12 luni de activitate, să se dezvolte în 10 mari orașe, pe lângă București.
FAN Delivery a început să opereze în luna noiembrie, având peste 30 de furnizori de produse din diverse categorii.