Familie evacuată din avion! Ce spune TAROM despre incident

Scandalul a început după ce o femeie din Maroc, care călătorea împreună cu soţul şi fiul ei, ar fi scuipat şi jignit o însoţitoare de bord. Comandantul a decis debarcarea familiei, însă cei doi soţi au refuzat să coboare, scrie Digi 24.

TAROM îşi exprimă părerea de rău faţă de situaţia creată în cadrul zborului Otopeni-Cairo din data de 17 Iulie 2019, dar este obligată să respecte reglementările aviatice internaţionale privind siguranţa şi securitatea pasagerilor.

Compania arată că în cazul de față „Ieşirile de urgenţă servesc unor situaţii care cer evacuarea pasagerilor din aeronavă în cel mai scurt timp. Prin urmare, pasagerii care ocupă un loc în imediata apropiere a acesteia trebuie să fie dispuşi să ajute în caz de urgenţă şi să vorbească limba engleză (de asemenea, limba companiei respective este un plus), pentru a fi capabili să înţeleagă comenzile echipajului în caz de evacuare şi instrucţiunile de deschidere a acelor uşi; această regulă se aplică, de asemenea, în cazul situaţiei existente în cadrul acestui zbor.”

Mai mult, pasagerilor aflaţi în apropierea ieşirilor de urgenţă li se face un instructaj pe care aceştia trebuie să fie capabili să îl înţeleagă. În cazul de faţă, pasagera perturbatoare nu înţelegea şi nu vorbea nici limba română, nici limba engleză. Totodată, TAROM spune că locul pe care îl ocupa nu îi fusese alocat şi a refuzat să se identifice.

Pentru siguranţa zborului şi a pasagerilor, echipajul de cabină a acţionat conform procedurilor în vigoare, rugând pasagera turbulentă să se mute pe locul alocat la îmbarcare.

Conform companiei, pasagera nu a adoptat o atitudine adecvată, motiv pentru care, conform procedurilor în vigoare, au fost chemaţi agenţii de securitate ai aeroportului.

- Publicitate -

Cum îți poți finanța propria afacere

Dacă ți-ai dorit de mult timp să devii antreprenor, însă lipsa de capital te-a ținut pe loc, trebuie să...

Piața hotelieră din București a continuat să recupereze scăderile din pandemie

Rata de ocupare a hotelurilor din București a crescut anul trecut la 66% comparativ cu 61% în 2022, însă...