FameUp raised an investment round of 2.5 million euros

Early Game Ventures signed an investment round of 2.5 million euros in FameUp, a mobile platform dedicated to micro-influencers.

Bogdan Gheorghiu, Daniel Dines, and Marian Dinu participated as angel investors.

FameUp allows any Instagram user (soon also Facebook and Tik-Tok), with at least 500 followers, to make money by promoting various brands, products, or services.

Thus, the patform facilitates the contact between influencers and brands and democratizes the access to the promotion contracts.

In beta, the FameUp application is free and available on the App Store and Google Play. When it was officially launched in June, a spike in downloads and registrations caused the servers to fail.

- Publicitate -

1 din 7 români consideră că deșeurile de plastic din natură au devenit o problemă majoră

Deșeurile din plastic aruncate în natură – în păduri, ape sau pe marginea drumului – sunt considerate una dintre...

Românii au nevoie de o sumă mai mare decât salariul mediu anual mediu ca să-și permită o mașină SH

După analizarea piețelor de mașini second hand din 23 de țări europene, s-a constatat că, în medie, este nevoie...