All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

luni | 25 mai | 2020

Facebook Journalism și CEJ, fond pentru susținerea presei locale

Facebook investește 3 milioane de dolari în „European Journalism COVID-19 Support”

Centrul comercial Shopping Park Mediaș, de lângă Kaufland, se extinde

Centrul comercial Shopping Park Mediaș își mărește suprafața comercială la peste 16.900 mp și va deveni cel mai mare retail park din...

Proiectul Facebook Journalism (FJP) și Centrul European de Jurnalism (EJC), o organizație non-profit cu tradiție în susținerea publicațiilor de pe întregul continent, au lansat Fondul de Sprijin „European Journalism COVID-19 Support”, prin care își propun să îi susțină pe jurnaliștii din Europa să poate acoperi în continuare cele mai importante știri, într-o perioadă în care avem cea mai mare nevoie de ele.

Centrul European de Jurnalism va direcționa fondurile de urgență, cele 3 milioane de dolari pe care Facebook le investește, către organizațiile de presă mici și medii și către jurnaliștii care au cel mai mult nevoie de acestea, din țările cel mai afectate din Europa, pentru a le sprijini afacerile și pentru a-i susține în relatarea știrilor despre COVID-19 în comunitățile locale.

- Publicitate -

EJC va decide cine va beneficia de fonduri, pe baza unui set de criterii stabilite de organizație, și va administra bursele independent de Facebook; acestea nu depind de utilizarea instrumentelor și produselor Facebook.

Bursele pot fi folosite pentru inițiative precum lansarea unui newsletter dedicat COVID-19, renunțarea la abonamente pentru ca toți cititorii să aibă acces la conținut, angajarea mai multor jurnaliști independenți sau pentru crearea unor grupuri pentru comunități, raportarea de informații specifice unei anumite zone, evenimente online și multe altele.

Pentru a fi la curent cu noutățile despre când și cum va fi posibilă aplicarea pentru bursele Facebook Journalism, accesați europeanjournalism.fund.

Facebok mai donat 100 millioane de dolari pentru susținerea presei pe parcursul crizei COVID-19, 1 million de dolari pentru agențiile locale de presă, 1 million de dolari destinați burselor pentru organizațiile care se ocupă de verificarea informațiilor și 1 million de dolari către International Fact-Checking Network.

FJP s-a angajat deja să pună la dispoziție 300 millioane de dolari jurnaliștilor din toată lumea printr-o serie de diverse programe și parteneriate cu presa.

- Publicitate -

ULTIMELE

Coronacriza a trimis gigantul american Hertz în faliment

Criza economică generată de noul coronavirus a mai făcut o „victimă”, compania americană Hertz, care a declarat falimentul la 102 de ani...