Fabrica de Fum estimează o cifră de afaceri de peste 900.000 lei în 2020

Fabrica de Fum, un producător artizanal de produse pe bază de carne, estimează o cifră de afaceri de peste 900.000 lei în acest an.

Este o ușoară scădere față de 2019, când a încheiat anul cu peste 1.000.000 lei, cauzată de reducerea comenzilor din zona HoReCa. Acest sector reprezenta aproximativ 30 – 40% din cifra totală de afaceri a companiei.

Pentru a atenua pierderile, Fabrica de Fum s-a axat anul acesta mai mult pe vânzările online, prin platformele cu livrare la domiciliu.

Coșul mediul de cumpărături a fost de 50-60 de lei în 2020.

Compania are ca principală piață de desfacere municipiul Iași, unde produsele, în special cele din carne de porc, sunt listate în magazine de cartier.

În egală măsură, produsele Fabrica de Fum se găsesc și pe rafturile băcăniilor de lux, care comercializează produse variate, cum sunt cele din carne de curcan, rață, oaie sau pasăre.

Fabrica de Fum colaborează cu mai multe băcănii din țară, din București, Cluj, Constanța, Galați, dar și cu platforme online precum Real Food, All Farm, Băcănia Bolloga, Băcănia Tei, Foodicious, Roade și Merinde, Nord Hub.

- Publicitate -

Tazz va fi achiziționat de Wolt, una dintre cele mai mari platforme europeane de livrări

Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a eMAG, a încheiat un contract privind...

Wolt acquires Romanian local commerce platform Tazz from eMAG

Wolt, the Helsinki-based technology company, has today announced its plan to acquire Tazz, a leading local commerce platform in...