Expo Market Doraly investește 1 milion de euro în lansarea propriei platforme de e-commerce Doraly.ro, prin care chiriașii săi vor avea posibilitatea să comercializeze și online produsele pe care le vând în magazinele fizice.
„Comercianții din Doraly vând de 25 de ani o multitudine de produse alimentare și pentru casă către clienți din toată țara. În momentul de față sunt 550 de importatori, producători și distribuitori care comercializează aproximativ 550.000 de produse. Crearea unei platforme online pe care ei să își poată lista marfa este un pas natural în epoca digitală în care trăim astăzi. Astfel, vor beneficia de o expunere mai mare și vor atinge mai mulți clienți.” a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.
În parcul comercial Doraly se vând atât produse pentru casă și familie, iluminat și electrice, articole sanitare, bricolaj, produse pentru grădină, birotică și echipamente de birou, articole de sport și pentru diverse hobby-uri, scule și unelte, mic mobilier, articole pentru HORECA, cât și produse alimentare, băuturi alcoolice și non-alcoolice.
Prețurile sunt variabile în funcție de cantitatea cumpărată, iar această caracteristică va fi preluată și pe platforma online. De asemenea, va exista un serviciu integrat de Customer Care pus la dispoziția clienților și comercianților.
„Se lucrează la implementarea a două depozite specializate în colectarea și transportul produselor comandate online de la comercianți. Locația ne avantajează din punct de vedere logistic, fiind aproape de centură. Mai mult, avem în plan atât dezvoltarea a două noi pavilioane, P9 și P10, cu acces direct din DN2, cât și modernizarea unui pavilion existent.” a continuat Alexandru Rusu.
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |