În perioada 1-13 noiembrie 2022 au fost publicate peste 19.000 de materiale care au făcut referire la Black Friday, arată datele monitorizate de Media Trust.
Cele mai multe mențiuni s-au înregistrat în online și social media, 18.616, dintre care 9.012 au fost pe Facebook. Posturile de televiziune au difuzat 425 de mențiuni ce au avut ca subiect Black Friday, iar radiourile 105 de materiale. În presa scrisă s-au înregistrat 80 de materiale.
Antena 3 este televiziunea cu cele mai multe mențiuni despre Black Friday – 59, urmată de Digi24 – 52 și Antena 1 cu 49 de materiale.
În privința posturilor de radio, Bucuresti FM a difuzat cele mai multe mențiuni cu referire la Black Friday – 37, urmat de Digi FM cu 18 materiale si ProFM cu 13.
Site-urile cu cele mai multe articole publicate despre Black Friday au fost Playtech.ro, cu 88 articole, observatornews.ro – 60, wall-street.ro – 57 și retail.ro – 56 articole. Ziarul Financiar si Transilvania Expres au publicat câte 8, respectiv 9 articole, iar Nine o’Clock și Obiectiv de Suceava, câte 4 articole.
La nivelul audienței pe toate mediile, presă scrisă, online, radio și TV, în 11 noiembrie 2022, fiecare român a intrat în contact cu mesajele transmise de Black Friday de aproape 4 ori (ajungând la 67,784,463 de contacte).
eMAG conduce clasamentul retailerilor cu cele mai multe apariții pe canalele de comunicare monitorizate în intervalul 1-13 noiembrie 2022 și a înregistrat 2.570 de mențiuni, dintre care 1.490 pe internet, 1.029 în social media, 41 la TV și 10 în presa scrisă.
Pe locul doi se situează Fashion Days cu 572 de mențiuni în media monitorizată, 557 mențiuni în online și social media, 4 în presa scrisă și 11 la TV, iar pe trei se clasează Altex cu 522 de menționări în media.