evoMAG implementează soluția Innoship și reduce costurile de livrare

evoMAG a integrat, de la începutul anului, tehnologia Innoship, agregatorul de servicii de curierat, pentru a reduce timpii de livrare a comenzilor.

Astfel, compania urmărește eficientizarea costurilor de livrare cu circa 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri.

Innoship va automatiza procesul de livrare al comenzilor pentru evoMAG și optimizează interacțiunea dintre magazinul online și companiile de curierat folosite de acesta.

evoMAG se alătură, astfel, celor peste 70 de clienți companii de retail, eCommerce și distribuție, medii și mari, care au ales platforma.

Innoship optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% și crescând performanța de livrare cu până la 15%.

- Publicitate -

Bugetul pentru începerea școlii poate ajunge și la 2.000 de euro

Începerea școlii ajunge să coste între 1.000 și 2.000 de euro, după ce, pe lângă rechizitele obișnuite, tot mai...

Industria de media și divertisment locală va crește anul acesta cu doar 2,5%

Industria de media și divertisment din România ar urma să crească cu 2,5% în acest an, comparativ cu 2023,...