evoMAG crește stocurile cu 50% pentru Black Friday

evoMAG crește stocurile cu 50% și reorganizează activitatea de recepție a mărfii și de procesare a comenzilor, ca parte a strategiei de pregătire pentru Black Friday.

Spre deosebire de anii trecuți, evoluția pandemiei de COVID-19 schimbă regulile de desfășurare a Black Friday și obligă magazinele online la pregătiri mai ample și mai din timp, cu resurse mai mari.

evoMAG a reorganizat și activitatea de recepție a mărfii și de procesare a coletelor, organizând 3 locații de recepție și 3 locații de procesare a coletelor, concomitent cu creșterea numărului de angajați.

„Estimăm, anul acesta, o creștere de aproximativ 20% a vânzărilor realizate în perioada de Black Friday față de BF-ul trecut”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Mihai Pătrașcu crede că, în perioada de Black Friday, traficul pe evoMAG.ro va crește cu aproximativ 30%, la peste 2,6 milioane de sesiuni.

- Publicitate -

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...

Jocuri de cărți iubite de toți jucătorii

Cărțile de joc sunt sursa multor distracții, dar și competiții. De-a lungul timpului, oamenii au creat o sumedenie de...