EVOhoreca, cifră de afaceri de 1,6 milioane euro în 2022

EVOhoreca a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, o creștere de 33% față de anul precedent și cel mai bun rezultat financiar de la înființare.

În 2022, compania a investit 100.000 de euro în creșterea spațiului de depozitare și în extinderea stocurilor și portofoliului de produse.

Chiar dacă numărul comenzilor a fost cu 18% mai mic decât în anul precedent, valoarea lor a înregistrat o creștere de 33% față de anul anterior.

Astfel, dacă în 2019, valoarea medie a unui proiect de amenajare a fost de 6.000 euro, în 2022 media a urcat la 15.000 euro, iar cel mai mare proiect a fost de 100.000 euro.

În ceea ce privește distribuția veniturilor online vs offline, magazinul online generează aproximativ 15% din cifra de afaceri. Clienții care aleg să cumpere online, achiziționează de regulă produse de serie, gata de montat.

EVOhoreca a organizat anul trecut și prima campanie Black Friday din istoria companiei, cu un impact pozitiv asupra vânzărilor. Circa o treime din stocuri au fost epuizate în primele 24 de ore de campanie.  

CITEȘTE ȘI: Optical Investment Group devine cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală

- Publicitate -

Cu 19% mai multe apartamente vândute în primul trimestru al anului 2024

Piața rezidențială a început bine anul 2024, cu un prim trimestru încheiat cu o creștere de 18% a numărului...

Carrefour deschide al doilea hipermarket din Pitești, cel de-al 57-lea din țară

Carrefour inaugurează cel de-al 57-lea hipermarket din rețea, la Pitești, în incinta Argeș Mall, situat aflat pe Strada Tudor...