EVOhoreca, cifră de afaceri de 1,6 milioane euro în 2022

EVOhoreca a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, o creștere de 33% față de anul precedent și cel mai bun rezultat financiar de la înființare.

În 2022, compania a investit 100.000 de euro în creșterea spațiului de depozitare și în extinderea stocurilor și portofoliului de produse.

Chiar dacă numărul comenzilor a fost cu 18% mai mic decât în anul precedent, valoarea lor a înregistrat o creștere de 33% față de anul anterior.

Astfel, dacă în 2019, valoarea medie a unui proiect de amenajare a fost de 6.000 euro, în 2022 media a urcat la 15.000 euro, iar cel mai mare proiect a fost de 100.000 euro.

În ceea ce privește distribuția veniturilor online vs offline, magazinul online generează aproximativ 15% din cifra de afaceri. Clienții care aleg să cumpere online, achiziționează de regulă produse de serie, gata de montat.

EVOhoreca a organizat anul trecut și prima campanie Black Friday din istoria companiei, cu un impact pozitiv asupra vânzărilor. Circa o treime din stocuri au fost epuizate în primele 24 de ore de campanie.  

CITEȘTE ȘI: Optical Investment Group devine cel mai mare jucător de pe piața de optică medicală

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...