Eurolife Asigurări România devine Eurolife FFH

Eurolife Asigurări România, companie cu o prezență de peste 12 ani pe piața locală, trece într-o nouă etapă de dezvoltare și devine Eurolife FFH.

Compania introduce o nouă identitate de brand, lansând un nou nume, un nou logo și un nou slogan, ce reflectă în mod direct apartenența la un holding financiar internațional – Fairfax Holding Limited.

„Este un moment important în viața companiei Eurolife și o continuare firească a evoluției noastre de până acum. Această schimbare susține angajamentul nostru de a gândi și a acționa diferit în piața de asigurări”, a declarat Anita Nițulescu, CEO Eurolife.  

Eurolife FFH oferă produse dedicate atât clienților persoane fizice, cât și juridice, portofoliu susținut de canale diversificate de vânzare: bancassurance, parteneri, brokeri și online. 

- Publicitate -

București, pe primul loc la lipsa locurilor de parcare, dar sunt și orașe unde parchezi ușor

București este orașul din România în care rezidenții întâmpină cele mai mari dificultăți în găsirea locurilor de parcare, la...

Ziua productivă se cunoaște de dimineață: 5 obiceiuri care te vor ajuta să-ți începi ziua cu spor

În prezent, modul în care îți începi ziua poate face diferența între o zi de lucru reușită și una...