Eurolife Asigurări România devine Eurolife FFH

Eurolife Asigurări România, companie cu o prezență de peste 12 ani pe piața locală, trece într-o nouă etapă de dezvoltare și devine Eurolife FFH.

Compania introduce o nouă identitate de brand, lansând un nou nume, un nou logo și un nou slogan, ce reflectă în mod direct apartenența la un holding financiar internațional – Fairfax Holding Limited.

„Este un moment important în viața companiei Eurolife și o continuare firească a evoluției noastre de până acum. Această schimbare susține angajamentul nostru de a gândi și a acționa diferit în piața de asigurări”, a declarat Anita Nițulescu, CEO Eurolife.  

Eurolife FFH oferă produse dedicate atât clienților persoane fizice, cât și juridice, portofoliu susținut de canale diversificate de vânzare: bancassurance, parteneri, brokeri și online. 

- Publicitate -

Hipermarketul Auchan Târgu Mureș Sud devine ATAC Hiper Discount

Hipermarketul Auchan Târgu Mureș Sud, situat pe bulevardul 1 Decembrie 1918, devine ATAC Hiper Discount by Auchan. Unitatea comercializează...

Salteaua perfectă pentru un somn odihnitor

Somnul este o parte esențială a unei vieți armonioase din toate punctele de vedere. O rutină de odihnă corespunzătoare...