- EuCeMananc le recomandă utilizatorilor plata cu cardul și alegerea opțiunii “Livrare non-contact” pentru a limita contactul direct între persoane;
- Compania anunță o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi.
Plaforma românească de food delivery EuCeMananc anunță introducerea unei opțiuni care să limiteze interacțiunea dintre clienții care comandă online și curierii care livrează mâncarea, ca măsură de prevenire a răspândirii virusului COVID-19.
Utilizatorii pot alege astfel ca, în loc ca livratorul să le înmâneze direct comanda, să o lase la ușă sau într-un loc specific menționat de client in aplicatia de utilizator, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea livrării.
Compania recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, mai ales în această perioadă și să respecte măsurile de prevenție recomandate de autorități.
În acest moment, 30% dintre plățile online efectuate prin intermediul platformei reprezintă plăți cu cardul, iar reprezentanții companiei se așteaptă la o creștere cu 50% procente în următoarele săptămâni.
În septembrie 2019, EuCeMananc a cooptat eMAG în acționariatul companiei. Obiectivul parteneriatului este acela de a accelera dezvoltarea business-ului prin creșterea numărului de restaurante aflate pe platformă și astfel a varietății de mâncare care ajunge la clienții săi.
În urma investiției, eMAG a preluat 54% din acțiuni, dar o parte din antreprenorii fondatori conduc în continuare compania. EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori în urmă cu 7 ani.