Gramma Wines a achiziționat de curând 27 de NFT-uri din colecţia „Strămoși” lansată de Elrond, pe care le-a transformat în etichete pentru sticlele de vin.
Colecția de NFT-uri prezintă imagini inspirate din folclorul românesc, iar o parte din fondurile primite din vânzarea colecției vor fi folosite pentru a promova turismul românesc.
În acest moment, colecția limitată de vinuri este disponibilă cu patru dintre desenele achiziționate în sistem NFT. Până acum, au fost vândute 20% dintre pachete.
Recoltă de peste 90.000 litri pentru Gramma Wines în 2021
În 2021, producătorul a plantat pe lângă Aligote, Fetească Regală şi Fetească Albă, şi Fetească Neagră, Busuioacă de Bohotin, Cabernet Sauvignon sau Sauvignon Blanc.
Recolta de anul aceasta a însumat aproximativ 90.000 de litri, echivalentul a 120.000 de sticle, din cele 15 hectare de viță de vie a companiei.
Până în acest moment, Gramma Wines a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de peste 50% față de 2020, când a încheiat cu 1,4 milioane lei.