Eroii nevăzuți și neauziți ai mobilierului tău

Häfele România lansează o campanie creativă de brand awareness sub conceptul Eroii nevăzuți și neauziți ai mobilierului tău – SUPERHÄFELE prin care își dorește să ajungă cât mai aproape de consumatorii săi cu un conținut prietenos care să evidențieze beneficiile feroneriei din cadrul unui mobilier.

Printr-un mix de comunicare în digital, social media și print, cu focus pe content marketing, campania va fi extinsă și în mediul offline prin deschiderea, în perioada imediat următoare, a unui showroom de prezentare astfel încât consumatorii să fie cât mai aproape de produs și de brand.

Conceptul campaniei „Eroii nevăzuți și neauziți ai mobilierului tău – SUPERHÄFELE” a plecat de la ideea că feroneria arhitecturală şi pentru mobilier, precum şi sistemele electronice de închidere sunt greu de explicat, înțeles sau văzut, însă atunci când sunt puse în practică ne ușurează activitățile cotidiene, și astfel devin adevărați eroi. Acești eroi SUPERHÄFELE se asigură că totul funcționează calitativ și eficient, iar acțiunile noastre zilnice sunt simple și organizate.

„Strategia de business de anul acesta urmărește, pe lângă menținerea și dezvoltarea armonioasă a relațiilor cu partenerii noștri, și axarea pe o comunicare deschisă, simplă și pe înțelesul consumatorilor. Invităm clienții noștri să descopere eroii nevăzuți și neauziți ai mobilierului casei, dar și proiecte arhitecturale pe hafeleromaniablog.ro și pagina noastră de Facebook, iar pentru cei care vor să interacționeze cu produsul vom avea un spațiu special amenajat pentru ei în scurt timp”, a declarat Rodica Popescu, Managing Director Häfele România.

Începând cu 2017, Häfele vine cu o serie de noutăți pentru segmentul rezidențial, de birouri sau arhitectural. Un nou concept arhitectural inovator este MicroApart 20/30  – Mai multă viață pe metru pătrat – unde se poate locui inteligent în spații de mici dimensiuni, modulare și multifuncționale. Focusul este pe un echilibru între economia de spațiu și calitatea stilului de viață, datorită mobilierului inteligent de depozitare de diferite dimensiuni, proiectat pentru o gamă largă de nevoi.

De la panourile de perete versatile la dressing-urile deschise, Häfele poate dezvolta soluții personalizate și în industria hotelieră. O cameră cu același design este posibilă printr-o selecție exclusivă de peste 200 de armături și accesorii compatibile și disponibile la nivel mondial, astfel încât oaspeții să se bucure de un design integrat al camerelor și al băilor: de la mânerele cuierelor pentru haine la mânerele pentru mobilă.

Confortul începe de la uşa de la intrare a fiecărei clădiri. Așadar, Häfele are și aici cele mai recente sisteme de uși pentru hoteluri şi aplicaţii rezidenţiale: o ușă de acces la balcon cu caracteristici îmbunătățite de securitate, izolare fonică și termică; o ușă de cameră de hotel care poate fi deschisă cu ajutorul unui smartphone și ușa glisantă de tip Pocketdoor, o soluție magică, care economisește spațiu fiind în acelaşi timp ușor de întreținut.

Häfele schimbă cheia tradițională, metalică într-una fiabilă, digitală pentru accesul în industria hotelieră, astfel că oaspeții unui hotel își vor putea folosi smartphone-ul ca pe o cheie, cu ajutorul unei aplicații. Inovația Dialock reinventează industria hotelieră printr-o experiență simplă, practică și digitală ce aduce îmbunătățiri atât în desfășurarea activității zilnice, cât și în satisfacția utilizatorilor.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...