Epantofi.ro, liderul comerțului electronic de modă din România. Piața va crește cu 20%

Comerțul electronic a crescut cu 40,8% în 2020 în România, iar cota de piață a comerțului online de modă a crescut de la 19% la 29,5%, arată o analiză Glami.

Creșterea preconizată a comerțului electronic de modă pentru 2021 în România este de 20%, cu o cifră de afaceri de 5,1 miliarde lei.

Mai mult, piața comerțului electronic de modă va înregistra venituri de peste 6,4 miliarde de lei până în 2023.

Până în 2024, conform previziunilor Glami, ponderea comerțului electronic pe piața mondială a modei – comparativ cu valoarea actuală de 29,5% – va fi de 32%.

Top 10 jucători în comerțul electronic de modă

Epantofi este de doi ani liderul comerțului electronic de modă din România. Nemții de la About You au sărit de pe locul 3 pe locul 2 în 2020. În Cehia și Ungaria, About You se află deja pe primul loc, după doar 2 ani de activitate pe piață.

Alți mari retaileri offline, precum H&M și Zara, și-au sporit prezența online în 2020, datorită scăderii achizițiilor offline anul trecut.

După datele de trafic și vizite pe platformele de comerț electronic din ultimele 6 luni, date colectate în decembrie 2020, clasamentul magazinelor online de modă este următorul:

  • Locul 1: Epantofi.ro
  • Locul 2: About You
  • Locul 3: Fashion Days
  • Locul 4: H&M
  • Locul 5: Decathlon
  • Locul 6: Bonprix
  • Locul 7: Remixshop
  • Locul 8: Zara
  • Locul 9: Reserved
  • Locul 10: Answear
- Publicitate -

Aproape de 200.000 de investitori pe piața de capital din România

Numărul investitorilor pe piața de capital autohtonă a continuat să crească și a ajuns la 191.743 la finalul primului...

TAROM vinde bilete de avion la prețuri speciale, începând de la 125 euro

În perioada 14-16 iunie 2024 compania aeriană TAROM dă startul unei oferte cu tarife începând de la 125 euro...