Endava a raportat venituri de 647.7 milioane lei în anul financiar care s-a încheiat pe 31 decembrie 2019, în creștere cu 29% comparativ cu anul anterior.
Compania a raportat un profit net de 62 milioane lei, în creștere cu 24% de la an la an.
Evoluția s-a bazat pe dezvoltarea centrelor de livrare existente în București, Cluj-Napoca, Iași, Pitești, Târgu Mureș și prin deschiderea unor centre noi la Brașov și Timișoara.
Echipele aflate în centrele de livrare din România deservesc clienți din zona de plăți și servicii financiare, TMT (Tehnologie, media și telecomunicații), FMCG, logistică, dar și o mare parte din serviciile de suport ale companiei la nivel global.
La momentul actual, aproape 100% din angajații Endava România lucrează de acasă, având în vedere infrastructura de date excelentă la nivelul tuturor orașelor în care compania operează, iar activitățile de recrutare, onboarding și training sunt realizate exclusiv online.
Endava este din 2018 partener strategic cu Bain&Company, combinând astfel serviciile de consultanță în management ale Bain cu cele de enterprise delivery bazate pe tehnologia de ultimă generație ale Endava, iar din aprilie 2019, Endava a devenit partener principal al FinTech Alliance.