eMAG, vânzări de 433 milioane de lei după șapte ore de la startul Black Friday

De Black Friday, românii au plasat pe eMag comenzi în valoare de 433 milioane de lei, în creștere cu 60 de milioane comparativ cu ediția anterioară.

Rețeaua easybox a preluat un procent semnificativ de 42,7% din comenzi în orașele în care serviciul este activ.

Procentul de plăți cu cardul a atins nivelul record de 54%, în creștere de la 42,6% în ediția din 2019. Creșterile importante vin din categoriile care țin de confortul casei, îngrijire personală si petrecerea timpului în familie.

Livrare până pe data de 27 noiembrie

Până acum, 50.314 colete au ieșit deja din depozitul eMAG care și au fost predate curierilor. Comenzile din acest an vor fi livrate până pe data de 27 noiembrie.  

Cea mai complexă comandă include 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței

Număr produse vândute la șapte ore de la startul Black Friday

  • 49.000 Televizoare și sisteme audio;
  • 158.000 Produse pentru casa si îngrijirea casei;      
  • 74.000 Electrocasnice mici;
  • 42.000 Fashion;
  • 48.000 Băuturi alcoolice și cafea;
  • 54.000 Smartphone-uri și smarwatch-uri;
  • 124.000 Beauty și îngrijire personală;  
  • 55.000 Jucării;
  • 38.000 Produse de protecție și echipamente;
  • 27.000 Frigidere și mașini de spălat;
  • 10 Automobile;
  • 860 Nopți de cazare;
  • 32.000 Litri de combustibil;
  • 4,4 kg Aur;
  • 18.000 Produse de protecție și echipamente medicale.

Cele mai multe comenzi raportate la mia de locuitori au venit din București, Cluj-Napoca, Iași, Slatina, Brașov, Constanța, Sibiu, Alba Iulia, Timișoara și Zalău.

- Publicitate -

Ultimele

Cele mai multe tranzacții cu terenuri din București includ foste platforme industriale

În perioada iulie 2022 - iunie 2023, au fost tranzacționate în București și în zona limitrofă, terenuri cu o...