Grupul eMAG a realizat în anul fiscal pe care l-a încheiat în martie 2025 o cifră de afaceri consolidată de 11,2 miliarde lei, în creștere cu 12% față de anul anterior și a plătit către stat taxe în valoare de 900 milioane lei. Compania a stabilit și un nou plan de investiții de peste 1,2 miliarde lei pentru următoarele 12 luni.
În România, veniturile realizate de eMAG în 2024 au atins 7,3 miliarde de lei, o creștere de 17% comparativ cu anul precedent. Dante International SA, compania care include eMAG România, Fashion Days România, vânzările eMAG Bulgaria și o parte din vânzările eMAG Ungaria, a realizat o cifră de afaceri de 9 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de 2023.
Peste 10.000 de antreprenori români au vândut produse în afara țării prin eMAG Marketplace anul trecut, în Bulgaria și Ungaria, marcând o creștere de 38% a numărului de selleri romani activi în programul cross-border. Valoarea totală a vânzărilor generate de aceștia s-a ridicat la 552 milioane de lei, în creștere cu peste 40% față de anul precedent.
În total, comunitatea eMAG Marketplace a ajuns la peste 64.000 de selleri în 2024, contribuind la un total de peste 28 milioane de oferte disponibile în România, 15 milioane în Bulgaria și 17 milioane în Ungaria.
Mai mult, Freshful a livrat 1,2 milioane de comenzi anul trecut și a realizat o creștere cu 28% a vânzărilor, până la 357 milioane lei, iar Flip a înregistrat o cifră de afaceri de 408 milioane lei în anul fiscal încheiat în martie 2025, cu o creștere de 46% față de anul anterior și a depășit 660.000 de clienți unici.