eMAG Marketplace a crescut cu 80% în ultimul an și a ajuns la peste 36.000 de firme care vând în România, Bulgaria și Ungaria.
eMAG va investi 251 de milioane lei în dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace în următorii trei ani.
În 2020, al zecelea an de activitate a platformei, volumul vânzărilor realizate de sellerii români din platformă a crescut cu peste 90% față de 2019, ajungând la 25 de milioane de produse.
De asemenea, 61% dintre selleri au realizat o cifră de afaceri în creștere cu 50% de la an la an.
Tehnologia ajută la creșterea vânzărilor
De la lansarea asistentului virtual de business, sellerii si-au crescut, în medie, cu 55% vânzările urmând recomandările privind optimizarea stocurilor.
Indicatorul seller rating a contribuit la creșterea cu 155% a ratei de conversie pentru sellerii care au primit peste 4 stele de la clienți.
Mai mult, cei care au urmat recomandările de îmbunătățire a documentației produselor au obținut cu 30% mai multe vizite în platformă.
Mai mult, vânzările au crescut, în medie, cu 24% pentru cei care utilizează eMAG Ads.
Până la finalul acestui an, sellerii din Marketplace vor avea la dispoziție instrumente noi care îi vor ajuta să își dezvolte și mai mult business-ul online, dar și canale noi de comunicare.
Astfel, va fi lansat în curând un sistem nou pentru măsurarea indicatorilor de sănătate a contului, care evaluează activitatea în platformă cu accent pe acțiunile de prevenție.
De asemenea, din luna iulie va fi simplificat fluxul de listare a noilor produse, ceea ce le va permite sellerilor să își extindă cu ușurință oferta din platformă.
În luna septembrie este programată lansarea aplicației de mobil eMAG Marketplace, instrument care le va permite să monitorizeze activitatea din platformă oricând și de oriunde.
Tot anul acesta, partenerii care vor să își extindă business-ul pe plan internațional vor putea fi integrați într-un program nou, menit să simplifice procesul de listare în eMAG Ungaria.