eMAG Black Friday 2020, comenzi de 17 ori mai mari ca acum 10 ani

Black Friday 2020 organizat de eMAG vineri, 13 noiembrie, a depășit toate recordurile istorice. Retailerul a înregistrat, într-o singură zi, 12,4 milioane de vizite, cu 1,6 milioane peste 2019, și produse comandate în valoare de 585,7 de milioane de lei, cu 17% peste anul trecut.

Față de prima ediție de acum 10 ani, valoarea produselor comandate a fost de de 17 mai mare și de trei ori mai mare față de acum cinci ani.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

De Black Friday clienții au cumpărat, în medie, trei produse, dintre care unul cu o valoare mai mare, iar celelalte din categorii precum fashion, obiecte de decor pentru casă, băuturi sau cadouri de Crăciun.

54,58% dintre comenzi au fost plătite online cu cardul bancar, confirmând încrederea tot mai mare pe care românii o au în această metodă de plată simplă, sigură și rapidă, iar procentul se află pe un trend ascendent.

Creștere spectaculoasă a livrărilor la easybox

În localitățile în care serviciul easybox este disponibil, clienții au comandat în proporție de 39% produse cu ridicare din easybox.

Comanda ridicată în cel mai scurt timp de la easybox: în doar 7 minute de la încărcare dintr-un easybox din sectorul 4, chiar în ziua de Black Friday, la ora 15:42.  

Cea mai complexă comandă, 97 de produse distincte

  • Comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul și a conținut 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței;
  • 8.260 de produse în valoare de 4,7 milioane de lei au fost comandate în primul minut de la start;
  • Cel mai valoros produs vândut a fost un automobil BMW 220d, la prețul de 40.200 euro, redus de la 53.640 (reducere 13.440 euro);
  • Peste 95% dintre comenzile înregistrate de eMAG în primele 10 minute au fost plasate de pe telefoanele mobile, ceea ce reprezintă un record al celor 10 ediții;
  • Tot în primele 10 minute ponderea plăților cu cardul a ajuns la 86%, un record al tuturor edițiilor de Black Friday;
  • Ultimele produse comandate la final de Black Friday: comandă pentru culcuș pentru câine Vida XL din Brașov, din localitatea Pasărea, Soundbar JBL Wireless, din Voluntari telefon Nokia 5310, în București tricou cu mânecă scurtă Colin’s.

Care au fost cele mai comandate produse

  • 271.000  de produse pentru casă și îngrijirea casei, aproape dublu comparativ cu anul trecut;
  • 66.000 de televizoare;
  • 106.000 de electrocasnice mici;
  • 197.000 de produse pentru îngrijirea personală, dublu față de 2019;
  • 35.000 de frigidere;
  • 66.000 de băuturi și cafea;
  • 90.000 de jucării;
  • 1.881 de teste RT-PCR și servicii medicale;
  • 15 mașini;
  • 367 închiriere de rulote, mașini, servicii taxi și car-sharing;
  • 53.000 litri de carburant;
  • 1.220 de nopți de cazare;
  • 8,8 Kg monede și lingouri de aur;
  • 183 de ceasuri și bijuterii de lux,

Produsele comandate cel mai rapid la deschiderea ofertei

  • În 39 de secunde 500 bucăți –  Apă de toaletă Hugo Boss The Scent, la prețul de 99,99 lei, redus de la 219,99 lei (reducere 54%);
  • În 40 de secunde 500 bucăți – Set 6 piese Tefal Ingenio Elegance, la prețul de 149,99 lei, redus de la 399,99 lei (62% reducere);
  • În 52 de secunde 1.000 de bucăți – Televizor Samsung 43TU7092, 108 cm, la prețul de 999,99 lei, redus de la 1.399,99 lei (reducere 28%);

Cele mai multe comenzi raportate la mia de locuitori au venit din București, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Sibiu, Timișoara și Brașov.

MONEY BUZZ ■ ȘTIRI BUSINESS ■ ȘTIRI ECONOMICE ■ ȘTIRI FINANCIARE

- Publicitate -

Restaurantele Sphera Franchise Group din România au 4 milioane de clienți în fiecare lună

Lunar, restaurantele operate de Sphera Franchise Group în România servesc peste 4 milioane de consumatori. Compania este francizor al...

GapMinder Fund II investește în Parol, startup-ul jurnaliștilor Claudiu Pândaru și Alex Livadaru

GapMinder Fund II, fond de capital de risc dedicat companiilor de tehnologie create în România și în Europa de...