eMAG intră într-o nouă etapă de dezvoltare cu investiții de peste 3,2 miliarde de lei în următorii trei ani pentru a susține dezvoltarea accelerată a comerțului online.
În următorii trei ani, grupul eMAG își va consolida prezența în regiune prin investiții care se ridică la 785 de milioane lei.
În Ungaria, unde compania a fuzionat cu Extreme Digital în urmă cu doi ani, ținta este de a atinge vânzări de un miliard de euro în următorii cinci ani.
În Bulgaria, eMAG va continua extinderea prezenței fizice, după ce anul trecut a inaugurat primul showroom la Sofia.
Un buget de 447 milioane lei va fi alocat pentru dezvoltarea de tehnologie românească pe care să o exporte în toate țările unde este eMAG prezentă.
eMag va crește echipa de IT-iși cu 100 de persoane
Compania investește în dezvoltarea echipei de tehnologie, care în prezent numără peste 700 de oameni, iar anul acesta urmează să fie extinsă cu alți 100.
Tehnologiile dezvoltate de către IT-iștii eMAG integrează inteligență artificială, cu scopul îmbunătățirii experienței de cumpărare.
Soluțiile AI pornesc din depozit, unde ajută la optimizarea rutei de colectare a produselor comandate și astfel la un timp de livrare foarte bun, până la căutarea pe site-ul și aplicația mobilă eMAG.
eMAG Marketplace va ajunge la 45.000 de selleri români
La rândul său, eMAG Marketplace este estimat să ajungă la 45.000 de selleri români în trei ani, de la 25.000 câți sunt acum pe platformă.
Platforma va beneficia de o infuzie de capital de 251 milioane lei.
În 2020, volumul vânzărilor realizate de către sellerii români din eMAG Marketplace a crescut cu peste 90% față de 2019, ajungând la 25 milioane de produse.
Nou hub la Joița și extinderea rețelei easybox
Noul hub logistic de la Joița va deveni complet operațional în septembrie 2022, iar rețeaua easybox va fi dublată în următoarea perioadă pentru a face livrarea mai ușoară.
În total, investițiile în logistică se ridică la 990 de milioane de lei în următorii trei ani.