eMAG anunță investiții de 2,2 miliarde lei pentru următorii doi ani

În 2021, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 9,57 miliarde lei, dintre care veniturile realizate în România reprezintă 5,68 miliarde lei

După investiții de 1 miliard lei în 2021, eMAG va continua să investească alte 2,2 miliarde lei în următorii doi ani.

Investițiile din ultimul an în tehnologie s-au ridicat la 128 milioane lei, iar cele în logistica pentru infrastructura digitală s-au ridicat la 493 de milioane lei.

Investițiile în eMAG Marketplace au ajuns în ultimul an la 72 de milioane lei, facilitând accesul pe piețele din România, Ungaria și Bulgaria pentru comercianții de pe platformă,

Mai mult, peste 260 milioane lei au mers în dezvoltarea celor mai noi platforme ale grupului: Tazz și Freshful, hipermarketul online care livrează acasă cumpărăturile proaspete.

În 2021, eMAG a înregistrat o cifră de afaceri de 9,57 miliarde lei, dintre care veniturile realizate în România reprezintă 5,68 miliarde lei.

De asemenea, serviciul Genius a ajuns la peste 340.000 de clienți care pot alege dintre cele peste 5 milioane de produse cu livrare gratuită. Din 15 iunie serviciul se va extinde și va deveni un abonament cu beneficii în patru aplicații de comerț online: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful.

Și rețeaua EasyBox, dezvoltată de Sameday, se va extinde atât în România, cât și în Ungaria și va ajunge într-un an la peste 4.000 de unități.

În final, prin intermediul eMAG Ventures, compania a investit 8,5 milioane euro în dezvoltarea Flip.ro și Atlas, o platformă de servicii medicale, care se axează pe telemedicină.

CITEȘTE ȘI: eMAG, hub logistic de 130.000 mp și parc industrial în Joița, lângă București

- publicitate -