All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

joi | 3 decembrie | 2020
2.9 C
București

eMAG Ads, soluție de tip Pay Per Click pentru sellerii din Marketplace

eMAG a lansat o aplicație de promovare a produselor pe site dedicată partenerilor săi, eMAG Ads, prin care aceștia își pot crea propriile campanii de promovare, crescând astfel vizibilitatea ofertelor și, în acest fel, și vânzările.

În dezvoltarea acestei soluții de tip PPC (Pay Per Click) eMAG a investit peste un milion de lei.

Funcționalitatea eMAG Ads poate fi accesată direct din contul eMAG Marketplace de către toți sellerii înscriși în platformă.

Produsele promovate în campaniile eMAG Ads vor apărea în zone vizibile în paginile de produs și categorii.

- PUBLICITATE -

Sellerii aleg ce produse vor să promoveze, decid cât vor să liciteze pe un produs și vor plăti doar în cazul în care produsele promovate vor fi accesate de către clienți, după modelul cost-per-click (CPC).

- PUBLICITATE -