eMAG a înregistrat cu 11 milioane mai multe vizite față de vara lui 2021

În vara lui 2022, respectiv iunie-august 2022, pe eMAG s-au înregistrat cu 11 milioane mai multe vizite, în creștere cu 10% față de vara anului trecut.

În această perioadă, clienții eMAG au comandat cu 30% mai multe articole din categoria auto, cu 20% mai multe articole de voiaj și cu 21% mai mult pentru achiziția de articole destinate practicării ciclismului.

Totodată, creșteri notabile, de 28%, s-au înregistrat în perioada iunie-august 2022 și la articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru copii față de aceeași perioadă a anului trecut.

La începutul verii, eMAG a extins serviciul Genius în patru aplicații de ecommerce – eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful, iar prețul a rămas același, de 99 de lei pe an, adică 8,25 de lei pe lună. Potrivit datelor interne, costul abonamentului valabil un an a fost amortizat în prima lună de către utilizatorii noi, care au reușit să economisească 110 lei.

Clienții noi care beneficiază de abonamentul Genius în patru aplicații realizează, în medie, în prima lună, 1,8 comenzi în eMAG, trei comenzi în Tazz, 1,8 în Fashion Days și 2,4 în Freshful.

76% dintre comenzile realizate de clienții Genius au fost plasate de pe telefonul mobil, cu 12% mai mult comparativ cu vara anului trecut, iar 72% dintre comenzi sunt livrate la easybox, în creștere cu 17%.

De altfel rețeaua easybox dezvoltată de Sameday a ajuns la peste 3.332 de unități, iar unul din doi clienți eMAG aleg această modalitate de livrare simplă și rapidă.

CITEȘTE ȘI: Tazz by eMAG acceptă livrarea comenzilor în baza unui pin plasat pe hartă

- publicitate -