eMAG a înregistrat venituri de 8,93 miliarde lei în 2020, dintre care veniturile din România au reprezentat 5,42 miliarde lei.
Operațiunile din Ungaria și Bulgaria au înregistrat o creștere importantă, de 87%, ajungând la 2,1 miliarde lei.
Compania își propune să își consolideze prezența în regiune prin investiții de 3,2 miliarde lei pentru a deveni un ecosistem regional de tehnologie.
Investițiile urmăresc extinderea rețelei easybox, dar și printr-un nou centru logistic, cu o suprafață 130.000 de metri pătrați. Valoarea investiției în noul hub este de 90 de milioane euro.
Pe plan internațional, în Ungaria, ținta este de vânzări de un miliard euro în următorii patru ani. Compania a deschis deja primele showroom-uri și a instalat 160 de unități easybox.
În Bulgaria, eMAG a inaugurat primul showroom și se va concentra în continuare pe dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor sale către clienți.
eMAG Marketplace a ajuns anul trecut la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria și Ungaria, cu 80% mai mult față de anul anterior.