ACT și Politon, editura care a publicat cele mai multe audiobook-uri la nivel local, a înregistrat vânzări de peste 2,5 milioane lei, în primul semestru din 2021.
În primele șase luni ale anului au fost editate 27 de titluri noi, dintre care 18 și în format audiobook, cu 10% mai mult decât în aceeași perioadă din 2020.
Cea mai vândută categorie a fost „dezvoltarea personală”, cu aproximativ 25.000 de cărți, urmată de literatura pentru copii, cu 17.000.
A treia poziție în topul vânzărilor ACT și Politon este ocupată de zona de business, cu 15.000 de exemplare.
Cel mai des căutate au fost cărțile tipărite, care au reprezentat 79,2% din totalul vânzărilor, urmate de audiobook-uri cu 7,5%, eAudio cu 6,7% si eBook-uri, 6,4%.
Titlurile care au înregistrat cel mai mare succes în rândul românilor, în primul semestru, sunt „Cum să convingi o pisică” (Jay Heinrichs) și „Supranatural” (Dr. Joe Dispenza).
În primul semestru, valoarea medie a unei comenzi a fost de 74 lei, mai mică cu 21% față de perioada similară din 2020, când se situase la 94 lei.
ACT și Politon a fost înființată în 2014, iar în cei șapte ani de activitate a scos pe piață 257 de titluri, dintre care peste 200 în format audiobook.