În cadrul celei de-a doua ediții a „Sales & Marketing Conference”, ce va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din București, vor fi abordate principalele provocări întâmpinate de specialiștii în vânzări, business development și marketing, importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, ultimele practici și instrumente utilizate de companiile lider de piață.
Printre temele ce vor fi dezbatute în cadrul conferinței, se află:
- Tehnologizarea și schimbările pe care le-a generat la nivel de procese. Cum integrăm eficient instrumentele digitale în strategia de sales & marketing?
- Customer centricity și abordarea 360˚ la nivel online & offline. Expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights
- Cele mai importante trend-uri în B2C. Importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, utilizând direcțiile date de o strategie de marketing aplicată
- Provocări și presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vânzări, bugetarea, “sell the price” vs. “selling price”. De la aliniere la integrare: bune practici, perspective și oportunități
- Digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online. În ce măsură a influențat acest lucru dinamica din relația departamentelor sales și marketing?
- Cum poate CEO-ul să susțină o bună comunicare între sales și marketing. Importanța alinierii inter-departamentale și a raportării către general management: bune practici și oportunități
- “Agile selling”: cum marketingul și vânzările se pot adapta mai rapid la feedback-ul primit în timp real de la cumpărători. Platformele omnichannel și identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing și vânzari
- Sales & Marketing din perspectivă internațională. Cum adaptăm strategia la specificul fiecărei piețe, păstrând consistența brand-ului?
- Metrici și măsurători comune pentru o mai bună evaluare a performanței. Care sunt cei mai relevanți KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional
- De la customer satisfaction la brand lovers. Cele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing
- Expunerea în Social Media, “Engage selling” și impactul asupra ratei de conversie: tendințe și bune practici. Interactive sales & marketing
Temele vor fi analizate de specialisti in domeniu
- AUREL NEȚIN, Director & General Country Manager, Lenovo România
- BOGDAN IFRIM, Country Head, ArcelorMittal FCE
- JAVIER GARCIA DEL VALLE, CEO, Happy Tour Group (România, Bulgaria & Turcia)
- FRÉDÉRIC LAMY, CEO, Leroy Merlin România
- CORINA GAFTOI, Sales & Marketing Director, Adesgo
- RĂZVAN NANULESCU, Marketing Lead Central Eastern Europe (CEE) & Romania, Sanofi
- CEZAR GÂRBEA, Marketing Manager South Europe, Brown-Forman
- CRISTINA AVRAM, Consumer Marketing Manager, Fabryo
- RĂZVAN DIACONU, Customer Marketing Manager Central and Southern Europe, Michelin
Ediția din acest an va avea doi invitați speciali și anume: MATTHIAS WENK- Marketing Operations Director, Ryanair si PABLO FERREIROS BENNETT- PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor.
De asemenea, evenimentul va include seminarul interactiv: INCOME/OUTCOME ® SIMULATION, susținut de GIGI ANDRIEȘ, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK și GHEORGHE ȘTEFĂNESCU, Senior Trainer, EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK.
Înscrieri aici.