Din 4 noiembrie Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Iaşi se mută în ansamblul urbanistic Palas, dezvoltat de omul de afaceri Iulian Dascălu.
Situat în Piaţa Ştefan cel Mare şi Sfânt nr. 1 A, în incinta ansamblului urbanistic Palas, Centrul de Relaţii Clienţi din municipiul Iaşi va fi deschis de luni până vineri, între orele 08.30 şi 17.30.
Suprafaţa noului spaţiu, de aproximativ 800 metri pătraţi, destinată relaţionării cu clienţii, este dublă faţă de cea a vechiului centru.
În cadrul centrului consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare (energie electrică şi/sau gaze naturale), să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.
“Căutăm mereu soluţii prin care să fim mai aproape de clienţii noştri, prin rezolvarea optimă a diverselor solicitări pe care aceştia ni le adresează. Astfel, Centrul de Relaţii Clienţi Iaşi a fost amenajat şi organizat pentru o interacţiune eficientă a clienţilor cu compania noastră”, declarăDan Morari, director general al E.ON Energie România.
Relocarea Centrului de Relaţii Clienţi din Iaşi, despre care clienţii vor fi înştiinţaţi şi prin intermediul unei scrisori, completează demersurile companiei noastre de îmbunătăţire a calităţii serviciilor.
MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |
Brandul premium Hugo Boss deschide la Iași primul magazin din provincie