După doi ani de pandemie, audiențele TV au înregistrat scăderi importante

B1TV este singura televiziune de știri cu o pierdere majoră, de 25%, în acest an

După doi ani de pandemie, 2022 a fost marcat de o revenire la tendințele anterioare de scădere a audienței TV, inclusiv cu minime istorice în această toamnă, arată datele Initiative.

La finalul anului, cifrele de audiență arată o scădere de 10% pe targetul comercial urban 18-54, mai abruptă decât cea din 2021 (-8%), validând previziunile din prima jumătate a anului.

Canalele generaliste au înregistrat scăderi care au variat pe parcursul anului în funcție de succesul programelor din fiecare sezon.

Astfel, Pro TV a pierdut 8% pe segmentul urban comercial și 7% pe targetul național, deși în primăvară scăderea era de numai 3% datorită succesului pe care Survivor l-a avut la public.

Antena 1 a înregistrat o scădere de 15% față de anul trecut, în timp ce Kanal D și-a redus pierderea de la 47% la începutul anului la aproximativ 30% pe targetul urban și național, iar Prima TV încheie cu aproximativ -4% pe segmentul urban.

Ce audiență au avut posturile TV de știri

Posturile de știri au înregistrat creșteri de audiență pe fondul războiului din Ucraina, în special la începutul acestuia. Rezultatele au scăzut semnificativ de atunci, dar au menținut posturile de știri în top pentru tot restul anului.

România TV a înregistrat o creștere de 6% față de perioada similară din 2021, Antena 3 CNN a câștigat 3%, în timp ce Digi24 și-a pierdut complet avansul și a scăzut la -2%.

Realitatea Plus este, de asemenea, în creștere cu 19%, în timp ce B1TV este singura televiziune de știri cu o pierdere majoră, de 25%, în acest an.

CITEȘTE ȘI: Discovery Media începe vânzarea publicității locale pentru HGTV

- Publicitate -

Fabrica Nokian Tyres Oradea a fost inaugurată. Investiție de peste 650 milioane euro

Nokian Tyres a deschis fabrica de anvelope pentru autoturisme din Oradea. Aceasta funcționează fără a utiliza energie din combustibili...

PragmaGO intră pe piața din România prin achiziționarea a 89% din Omnicredit

PragmaGO a început expansiunea internațională pe piața din România prin achiziția a 89% din acțiunile Omnicredit de la compania...