Druid și KeysFin vor oferi analize prin intermediul chatboţilor

Druid anunţă semnarea unui parteneriat tehnologic cu KeysFin, unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii de credit risc management şi informatii de afaceri din România.

Prin acest parteneriat, companiile vor putea automatiza procese complexe de analiză a riscurilor comerciale sau de creditare într-un mod conversaţional, direct prin intermediul chatboţilor Druid.

Prin integrarea cu serviciile KeysFin, Druid pune la dispoziţia companilor un instrument digital modern, prin care analizele de risc comercial sau de creditare pot fi rezolvate direct prin intermediul chatboţilor, în cadrul unor procese mai largi de automatizare.

Astfel, o companie îşi poate înarma angajaţii în doar câteva zile cu o tehnologie prin care pot fi digitalizate etape cheie din cadrul proceselor de vânzare, cum ar fi încadrarea oportunităţilor în clase de risc comercial, validarea accesului la servicii de creditare, înrolare de noi clienţi.

Analizele de risc pot fi accesate într-un mod conversaţional, prin orice canal digital de comunicare, iar datele extrase pot fi salvate în sistemele interne pentru a fi ulterior folosite de către angajaţi.

În cazul în care un potenţial client doreşte un credit sau un contract comercial, chatbotul solicită câteva date relevante, cum ar fi codul unic de înregistrare fiscală.

Prin integrarea cu serviciile KeysFin, chatbotul activează extragerea de informaţii despre starea companiei, situaţia financiară, datorii la bugetul de stat, incidente de plată, insolvenţe sau procese legale, dar şi analize complexe de scoring sau rating. Potenţialul client va fi încadrat automat în clasa aferentă de risc comercial.

Toate informaţiile colectate pot fi salvate ulterior aplicaţiile interne, astfel încat angajaţii implicaţi în analizele de risc sau în procesul de vânzare să aibă la dispoziţie toate datele relevante, înainte de a iniţia semnarea contractelor.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Centrul comercial Zacaria Retail Park Cisnădie se deschide anul acesta

Grupul Zacaria, specializat în dezvoltarea proiectelor rezidențiale și industriale, a demarat construcția primului parc de retail din portofoliu. Situat...