Druid și IT Assist, parteneriat pentru vocea chatboţilor Druid

Druid, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat tehnologic cu IT Assist, companie specializată în proiectare de soluţii complexe de infrastructură cloud si dezvoltare de aplicaţii de business, pentru a aduce asistenţii virtuali Druid în difuzoare.

Prin acest parteneriat, asistenţii virtuali Druid vor fi capabili să preia comenzi vocale în limba romănă sau engleză şi să răspundă prin voce în maxim 3 secunde, ducând experienţa de interacţiune om-maşină la cu totul alt nivel.

Ce face Druid

Druid permite oricărei companii să proiecteze şi să antreneze asistenţi virtuali inteligenţi, care să preia activităţile repetitive şi consumatoare de timp de pe umerii angajaţilor, indiferent de rol sau de industrie.

Destinat creşterii productivităţii organizaţiilor mari, de tip Enterprise, Druid are la bază un motor conversaţional alimentat cu cele mai puternice tehnologii de tip AI (Artificial Intelligence), NLU (Natural Language Understanding), ML (Machine Learning) sau OCR (Optical Character Recognition).

Astfel, chatboţii Druid oferă răspunsuri simple şi inteligente, folosind o multitudine de canale de comunicare, cum ar fi WhatsApp, Facebook Messenger, Skype, Slack, Microsoft Teams, WeChat, Twilio şi multe altele.

Ce face IT Assist

IT Assist foloseste tehnologii inteligente de recunoastere, interpretare si redare a mesajului vocal. Astfel, prin integrarea cu solutia IT Assist, un chatbot Druid a convertit un mesaj audio în text, a folosit algoritmi de identificare pentru a răspunde cerinţelor de securitate a accesului în sistemul informatic, a extras informaţiile dorite, le-a convertit înapoi în voce şi a răspuns interlocutorului.

In prezent orice angajat, client, partener sau furnizor poate discuta şi schimba informaţii cu sistemele interne dintr-o organizaţie (ERP, CRM, BI) direct de pe mobil, în sistem hands-free, în timp ce conduce sau este în mers.

Mai mult, fiecare pas din fluxul intern de automatizare a fost optimizat la nivel de milisecunde, pentru a asigura un dialog conversaţional natural, cu răspunsuri în maxim 3 secunde, indiferent de complexitatea întrebării.

- Publicitate -

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița va fi inagurat în 28 martie

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița, construit de o companie locală, va fi inagurat în 28 martie. Noul...

JYSK deschide două magazine noi la Bistrița și Huși, județul Vaslui

JYSK continuă expansiunea în România și deschide pe 28 martie două magazine noi, la Huși și Bistrița. Compania ajunge...